دکیو

021-44441657

پیجر فراخوان مشتری: آنچه لازم است درباره آنها بدانید

در حالی که ممکن است پیجرهای فراخوان مشتری اضافی و فاقد کاربرد به نظر برسند، اما در واقع تأثیر به سزایی بر مشاغل مختلف دارند. در ادامه به بررسی مزایا و معایب پیجر های فراخوان مشتری پرداخته و برخی از ویژگی های آن ها را بررسی می‌کنیم.

کاربردهای مختلف برای پیجر فراخوان مشتری

پیجر فراخوان مشتری می تواند کاربردهای مختلفی داشته باشد. به عنوان مثال، می توان از آن‌ها برای مدیریت صف و نوبت مشتریان در یک فروشگاه، رستوران، فودکورت و یا مراکز تفریحی و … استفاده کرد. علاوه بر این می توان به آسانی بدون اینکه برای سایر مشتریان ایجاد مزاحمت رخ دهد به مشتری مورد نظر دسترسی پیدا نمود.

مزایا و معایب استفاده از پیجر فراخوان مشتری

در ادامه 3 مورد از مزایا و 4 مورد از معایب پیجرها را به صورت خلاصه مورد بررسی قرار می‌دهیم.

مزایا

1- پیجرها راهی کارآمد برای برقراری ارتباط با مشتریان هستند، زیرا می توان از آنها برای دسته بندی مشتریان در زمانی که سفارش یا میز آن‌ها آماده است استفاده کرد.

2- می توان از پیجر برای فراخوان مشتریان در رستوران یا کافه بیرون بر استفاده کرد؛ مانند زمانی که مشتری در خودرو یا کنار خیابان منتظر دریافت سفارش است.

3- از ازدحام بی‌مورد مشتریان که ممکن است باعث افزایش احتمال اشتباه کارکنان و پرسنل مجموعه شود جلوگیری می‌کنند و با کاهش میزان خطا، به افزایش رضایت مشتری کمک کنند

خرید دستگاه پیجر فراخوان

یکی از بهترین گزینه های موجود در بازار پیجر، پیجر فراخوان مشتری دکیو است. از پیجر دکیو علاوه بر قابلیت اصلی پیجر ،می توان برای تشکیل باشگاه مشتریان و  ارسال پیام های تبلیغاتی یا تخفیف های ویژه استفاده نمود.

پیجر دکیو با توجه به عدم نیاز به تجهیزات اضافی، از نظر اقتصادی و همچنین بهداشتی برای محیط هایی مانند رستوران، فست فود و فودکورت ها گزینه مناسب تری می‌باشد.

 پیجر فراخوان دکیو، نسل جدید و هوشمند پیجر های فراخوان مشتری در مراکز مختلف است که توانسته تحول بزرگی در زمینه فراخوان مشتری و مدیریت صف و نوبت ایجاد نماید.

معایب

با وجود مزایای متعدد پیجر ها، معایبی هم در آن‌ها وجود دارد.

1-  اگر مشتری پیجر را با خود به خارج از محدوده برد آنتن دهی آن ببرد، قادر به دریافت فراخوان نخواهد بود و یا ممکن است مشتریان فراخوان آماده شدن سفارش را به موقع دریافت نکنند.

2- پیجر ها گران هستند و با توجه به افزایش قیمت ها، هزینه های نگهداری و تعمیرات آنها بالاست.

3- پیجرها می توانند غیرقابل اعتماد باشند و ممکن است دستگاه ظاهرا سالم باشد اما به درستی فراخوان را ارسال نکند در نتیجه مشتری ناراضی شود.

4- امکان شکستن، گم شدن و یا سرقت پیجر نیز کم نیست. با توجه به اینکه دستگاه پیجر از لحاظ قیمتی ارزشمند است، احتمال سرقت آن وجود دارد که این موضوع می تواند باعث ضرر مالی شود.

پیشنهاد تیم ما برای رهایی از معایب پیجرها

 با شروع به کار پیجر دکیو در بازار ایران، اکثر معایب پیجر های لرزشی و فراخوان مشتری برطرف گردیده است. پیجر دکیو بخاطر شیوه نوین اطلاع رسانی روی تلفن همراه مشتری، نیاز به هزینه اضافی برای خرید تجهیزات جانبی و تعمیرات و نگهداری و … ندارد.

هنگام استفاده از پیجر دکیو شما محدودیت برد آنتن دهی هنگام فراخوان مشتریان را هم از بین می برید. زیرا مشتری هرکجا که باشد، دکیو او را از وضعیت سفارش مطلع می نماید!

در واقع دکیو صرفاً یک پیجر نیست؛ می‌تواند باشگاه مشتریان کارامدی برای کسب و کار شما باشد و به افزایش فروش شما نیز کمک کند. سیستم نظرسنجی هوشمند دکیو با دریافت و دسته بندی نظرات مشتریان، کار شما را در حل مشکلات موجود در کارتان راحت تر می کند.

اسکرول به بالا