دکیو

راهنمای انتخاب مناسب‌ترین سیستم نوبت دهی دفاتر قضایی

نوبت دهی در دفاتر خدمات قضایی

دفاتر خدمات قضایی جهت شروع به کار و راه‌اندازی به یک سری ملزومات و امکانات اولیه مناسب احتیاج دارند؛ از جمله انتخاب سیستم مدیریت صف مناسب که می‌تواند در کیفیت عملکرد این دفاتر تاثیر زیادی داشته باشد. به دلیل مراجعه حضوری مردم به این دفاتر در نتیجه بروز ازدحام و شلوغی برای حفاظت از حقوق مردم استفاده از روش‌های نوبت دهی به روز و هوشمند بسیار با اهمیت است. روش های متفاوتی برای نوبت دهی دفاتر قضایی وجود دارد. از جمله روش‌های فیزیکی، پیامکی و اینترنتی.

با توجه به تعدد تعداد این دفاتر هزینه اولیه دستگاه‌ نوبت دهی که از روش‌های نوبت دهی فیزیکی محسوب می شود و همین طور هزینه های جانبی شامل تعمیر، نصب و راه اندازی آن‌ها می‌تواند بسیار قابل توجه باشد. در ادامه مناسب‌ترین سیستم نوبت دهی و مدیریت صف را به عنوان جایگزین دستگاه های نوبت دهی معرفی کرده و ویژگی‌های آن را بررسی می‌کنیم.

 

سیستم نوبت دهی و مدیریت صف دکیو

سیستم مدیریت نوبت و صف دیجیتال دکیو از هوشمند ترین و به روزترین سیستم‌های نوبت دهی در بازار کشور محسوب می‌شود. با کمک تکنولوژی صف دیجیتال و ویژگی های منحصر به فرد این سیستم، دکیو توانسته بسیاری از ضعف‌های رقبا را حذف کرده و بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد.

 

مزایای دکیوبرای نوبت دهی دفاتر قضایی

دکیو بی‌شک مقرون به صرفه ترین در عین حال کارآمدترین سیستم مدیریت نوبت می‌باشد. مزایای زیر این سیستم نوبت‌دهی را از سایر روش ها متمایز می‌کند :

1 – دکیو نیاز به هزینه اولیه چندانی نداشته و هزینه ی نصب و راه اندازی نیز ندارد.

2- کار کردن با دکیو ساده بوده و نیاز به یادگیری چندانی ندارد.

3- دکیو با توجه به ویژگی‌هایش بهترین و موثرترین روش برای ایجاد نظم و افزایش عملکرد کارکنان است.

4- با کمک سیستم صف دیجیتال دکیو مراجع هر لحظه می‌تواند وضعیت صف و نوبت خود را بررسی کند.

5- در صورت جابه جایی محل دفتر نیاز به جابه جایی و نصب مجدد دستگاه نیست زیرا این روش به صورت کاملا هوشمند و از طریق کامپیوتر و تلفن همراه کار می‌کند.

در مجموع می‌توان گفت دکیو به کمک سیستم صف دیجیتال(مجازی) و اطلاع رسانی هوشمند،  نوبت دهی و اطلاع رسانی وضعیت صف  را  بهبود داده و با جلوگیری از اتلاف وقت مراجعان، موجب افزایش رضایت آن‌ها و افزایش نظم می‌شود. در نتیجه این سیستم مناسب‌ترین گزینه برای نوبت‌دهی دفاتر قضایی و مراکز مشابه مانند دفاتر پیشخوان و… می‌باشد.

برای بررسی مزایا و آشنایی بیشتر با دکیو می‌توانید از فرصت تست رایگان دو هفته ای دکیو بهره مند شوید. در صورت نیاز به توضیحات بیشتر و ارتباط مستقیم با تیم دکیو برای روی لینک زیر کلیک کنید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا