دکیو

021-44441657

راهنمای انتخاب بهترین پیجر فراخوان مشتری

همان طور که می دانید امروزه داشتن پیجر از ملزومات رستوران ها و مراکز تفریحی می باشد. انتخاب سیستم پیجر مناسب می تواند از دغدغه های مهم صاحبین کسب و کارها باشد. در این نوشته ضمن ذکر 7 مورد از مهم ترین نکات های مد نظر در انتخاب پیچر مناسب به معرفی ویژگی های پیجر فراخوان مشتری هوشمند دکیو نیز می پردازیم.

نکات مهم در تهیه پیجر

شناسایی نیازها

ابتدایی ترین نکته در بررسی و خرید سیستم فراخوان مشتری، شناسایی نیاز های موجود، اهمیت نیاز ها و تلاش برای رفع نیاز در مجموعه می باشد. یقیناً میدانید که عدم توجه کافی به نیاز های موجود در هر مجموعه و سازمانی، به ایجاد نارضایتی و در نتیجه کاهش بازدهی مجموعه می انجامد. این موضوع ربطی به بزرگی و کوچکی مجموعه ندارد و در هر حالت صادق است.

 “ما میزبان هستیم و مشتریان مهمان. وظیفه‌ی ما این است که تجربیات خوشایندی را برای آنها رقم زنیم.”

– جف بزوس، موسس آمازون

اگر مجموعه ای مانند رستوران، مجموعه تفریحی و یا فروشگاه شلوغ دارید و مدیریت مشتریان با در نظر گرفتن رضایتمندی آنها برای شما اهمیت دارد، بدون شک برای جلب رضایت آنها تلاش خواهید نمود. پس یکی از جنبه های مهم افزایش رضایت مشتریان، فراخوان به موقع و بی معطلی آنان می باشد.

بررسی ویژگی‌های پیجر فراخوان مشتری

یک پیجر خوب، باید ابتدا عملکرد اصلی خود یعنی اطلاع رسانی دقیق و سریع به مشتری را به بهترین نحو ممکن انجام دهد. مشتری باید در لحظه، مطلع شود و برای دریافت سفارش و یا نوبت خود اقدام کند. طبیعتاً پیجری می تواند این وظیفه را به خوبی انجام دهد که از راه های مختلف و متنوع اطلاع رسانی مورد نیاز را انجام دهد. در واقع فرایند فراخوان مشتری باید از سرعت و دقت کافی برخوردار باشد؛ هرچه سریع تر غذا به دست مشتری برسد گرم تر و بهتر است!

مشتری برای غذای خوب حاضر است پول خوب بدهد و فاکتور های مهم غذای خوب در ذهن مشتری، کیفیت، سرعت آماده شدن و گرم بودن غذا است.

– آقای زنجانی، رستوران دار

علاوه بر عملکرد اصلی پیجر که فراخوان مشتری می باشد، سیستمی که قابلیت های اضافه تر در اختیار یک مجموعه قرار دهد نیز اولویت دارد. این قابلیت ها می تواند شامل گزارش دهی و تحلیل، امکانات پایه ای باشگاه مشتریان، دسته بندی و نظرسنجی از مشتریان و… باشد. چیزی که پیجر لرزشی و یا صوتی معمولی را از پیجر هوشمند متمایز می کند، داشتن همین قابلیت های اضافه تر است.

پیجر دکیو، به عنوان یک پیجر هوشمند عرضه شده در بازار ایران، تمامی قابلیت های ذکر شده را دارد. علاوه بر فراخوان مشتری که وظیفه اصلی آن می باشد، امکاناتی به مجموعه ها می دهد که آنها را از هزینه برای باشگاه مشتریان، سرویس های سنجش رضایت مشتری و… بی نیاز می سازد!

تعیین بودجه و مقایسه قیمتی

انتخاب پیجر رستورانی مناسب

فاکتور مهم دیگر در انتخاب و خرید پیجر مناسب جهت کسب و کار شما، بحث مربوط به بودجه در دسترس برای هزینه جهت خرید یک سیستم فراخوان مشتری می باشد. با بررسی گزینه های موجود در وبسایت ترب، دیوار و شیپور گزینه های مختلفی از انواع پیجر لرزشی با طرح و مدل های مختلف، پیجر تابلویی و پیجر صوتی مشاهده می شود که قیمت ها و شرایط مختلفی دارند.

 

 

“هر اندازه که خرج کنید به همان میزان پاداش می‌گیرید. کسی که خدمات عالی ارائه می‌دهد پاداش‌های بزرگی دریافت می‌کند.”

– البرت هوبارد، هنرمند و نویسنده

طبیعتاً هرکدام آنها بسته به نوع عملکرد و امکانات، قابلیت استفاده در برخی مکانها را دارند. اما بعضی از مکان ها مانند فودکورت ها، به دلیل قوانین و استاندارد های موجود صرفاً امکان پذیرش پیجر لرزشی و یا هوشمند را دارند و استفاده از سایر مدل های موجود ممکن نیست.

شما با در نظر گرفتن ویژگی های مدل های مختلف پیجر فراخوان می توانید مقایسه قیمتی بهتری نیز داشته باشید. پیشنهاد ما برای افرادی که در حال تاسیس رستوران، فودکورت و یا فروشگاه جدید هستند، پیجر فراخوان هوشمند دکیو است که با کمترین هزینه ممکن راه اندازی می شود.

متاسفانه پیجر دزدی یکی از چالش های عجیب و غریبی است که جدیدا ما با آن مواجه هستیم که باعث ضرر و زیان برای کسب و کار ما بوده است.

– از فودکورت داران مجموعه ایران مال

همچنین با استفاده از پیجر دکیو، دیگر خبری از سرقت، آسیب دیدن و خرابی پیجر نیست. همه ی فرایند فراخوان مشتری روی تلفن همراه او اتفاق می افتد!

تست و بررسی پیجر پیش از خرید

حتماً شما هم هنگام خرید محصول گران قیمتی چون پیجر فراخوان، ترجیح می دهید قبلاً از پرداخت هزینه، مدتی عملکرد سیستم مورد نظرتان را تست کنید! از طرف دیگر فروشنده و یا شرکت ارائه دهنده سیستم فراخوان هم ممکن است نتواند محصول خود را برای مدتی و به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهد؛ زیرا ممکن است در همین مدت کوتاه مشکلاتی برای آن کالا اتفاق بیوفتد.

\"فرصت

پس چطور می توانیم پیجر مورد نظر خودمان را قبل از پرداخت هزینه به صورت رایگان تست کنیم؟

پیجر دکیو بخاطر ویژگی ها و عملکرد هوشمند خود می تواند این امکان را در اختیار شما قرار دهد که به صورت کاملاً رایگان مدتی آن را تست نمایید و در صورت رضایت از امکانات و نحوه فراخوان مشتری، هزینه آن را پرداخت نموده و به استفاده از پیجر دکیو ادامه دهید!

سهولت استفاده و کاربری آسان

\"انتخاب

همانطور که گفته شد یک پیجر خوب، باید سریع و دقیق باشد. اما آیا برای پرسنل و کارکنان مجموعه، صرفاً سرعت و دقت کافی است؟

قطعاً خیر! زیرا علاوه بر اینکه مشتریان باید رضایت داشته باشند، کارکنان مجموعه نیز باید از یک پروسه روتین کاری( که همان فراخواندن مشتری است) راضی باشند. در غیر این صورت کار گره می خورد و دچار مشکل می شوید.

سیستم فراخوان خوب،علاوه بر امکانات جانبی، باید کاربری آسانی داشته باشد؛ به صورتی که کمتر دست و پای پرسنل رستوران و یا مجموعه ی شمارا بگیرد! به خصوص در زمان پیک کاری که کوچکترین اشتباه ممکن است همه چیز را خراب کند.

بررسی سازگاری با سیستم‌های موجود

شاید تنها نکته ی مهم در سازگاری یک پیجر فراخوان مناسب با سایر سرویس های موجود، تطابق شماره سفارش مشتری و پیجری است که به مشتری داده می شود. بعضاً در مواقع شلوغی این موضوع ممکن است درصد خطا و اشتباه را در کارکنان مجموعه افزایش دهد و باعث نارضایتی مشتری شود. در برخی موارد ممکن است به دلیل ایراد فنی دستگاه، فرایند فراخوان مشتری به مشکل بر بخورد که باز هم نتیجه ای جز ایجاد نارضایتی برای مشتری نخواهد داشت.

پیجر فراخوان دکیو این مشکل را به سادگی حل نموده و دیگر نیازی به درج شماره و .. ندارد. سفارشات مشتریان را با شما فیش تطابق داده و از اشتباهات احتمالی به خوبی جلوگیری می نماید.

پشتیبانی و خدمات پس از فروش مناسب

از مهم ترین مواردی که در خرید پیجر فراخوان مناسب باید به آن توجه شود، پشتیبانی و خدمات پس از فروش کارامد آن است.

\"خدمات

فرقی نمی کند پیجر فراخوان شما فیزیکی(پیجر لرزشی،صوتی و…) باشد یا هوشمند بهترین محصول آن است که شرکت ارائه دهنده، در هر زمان آماده ارائه خدمات پشتیبانی به شما باشد. اگر پشتیبانی محصول به خوبی انجام نشود، باعث نارضایتی مشتریان خواهد بود که اصلاً به نفع شما و کسب و کارتان نیست.

تیم پشتیبانی پیجر فراخوان هوشمند دکیو، به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته آماده پشتیبانی از شما و کارکنانتان است و نگرانی های شما در این زمینه را به حداقل می رساند!

با در نظر گرفتن نکات ذکر شده پیشنهاد تیم ما برای شما استفاده از پیچر فراخوان هوشمند دکیو میباشد. سیستم ما علاوه بر مزایای فراوان در زمینه ی کسب رضایت مشتری از نظر اقتصادی نیز به صرفه می باشد.

به علاوه شما می توانید از فرصت تست رایگان دو هفته ای دکیو نیز برای آشنایی با این سیستم بهره مند شوید.

تنها یک رئیس وجود دارد؛ مشتــــری

او می تواند هر کسی در شرکت، از مدیرعامل گرفته تا پائین را اخراج کند تنها با خرج کردن پولش در جایی دیگر.

– سم والتون

اسکرول به بالا