دکیو

دستگاه پیجر فراخوان مشتری چیست؟ بررسی ضرورت و کاربرد آن برای کسب و کارها

فرقی نمی‌کند رستوران دار هستید، یا در کارواش یا حتی یک شهربازی مشغول به کارید به هر حال مطمئنا نوبت‌ دهی و مدیریت صف مشتری از چالش‌های اصلی کسب و کار شماست. چند سالی است صاحبان کسب و کارها از دستگاه پیجر برای حل این مشکل استفاده می‌کنند.

اما وقت آن رسیده است که پیجرها نیز مانند بسیاری از ابزار دیگر به‌روز شوند تا معایب آن‌ها برطرف شده و به رضایت هر چه بیشتر مشتری کمک کنند. در ادامه ضمن معرفی پیجر، انواع و ضرورت استفاده از آن‌ها پیجر هوشمند دکیو را به عنوان بهترین جایگزین دستگاه پیجر قدیمی خدمتتان معرفی می‌کنیم.

پیجر چیست ؟

یکی از راه‌های جلوگیری از ازدحام در مکان‌های شلوغ با صف‌های طولانی استفاده از پیجرها برای فراخوانی مشتریان می‌باشد.  این دستگاه‌ها در انواع مختلف قادر به اعلام شماره مشتریان در صف انتظار به روش‌های متفاوت هستند. پیجرها کمک زیادی به مدیریت فروش و نوبت دهی منظم به مشتریان می کنند.

آیا داشتن دستگاه پیجر برای کسب و کارها ضرورت دارد؟

\"مدیریت

کسب رضایت مشتری رمز موفقیت هر کسب و کاری می‌باشد. برای جلب این رضایت بهترین راه توجه به نکاتی است که برای مشتری اهمیت دارد. در دنیای امروزی از مهم‌ترین مسائل برای هر انسانی مدیریت و صرفه‌جویی در زمان است؛ و مشتری شما از این قاعده مستثنی نیست.

با کمک دستگاه پیجر علاوه بر مدیریت راحت‌تر کسب و کار خود می‌‌توانید از اتلاف وقت مراجعه‌کننده جلوگیری کنید. شلوغی در بخش کانتر و پیشخوان می‌تواند موجب سردگمی شما و بروز خطا در نوبت‌دهی و تحویل سفارش مشتری شود.

برای مدیریت این موضوعات داشتن پیجر از ضرورت‌های کسب و کارهای شلوغ می‌باشد.

دستگاه پیجر قدیمی یا پیجر نسل جدید دکیو؟

دستگاه پیجر قدیمی

پیجر ها انواع متفاوتی دارند. پیجرهای صوتی، لرزشی و… جزو نمونه های قدیمی‌تر پیجرها هستند؛ که حتما با آن‌ها آشنا هستید. این پیجرها هر کدام معایبی دارند.

برای مثال استفاده از دستگاه پیجر معمولا در مراکز شلوغ و پر سر و صدا رایج است. در هنگام استفاده از پیجرهای صوتی در این مکان‌ها مشتری ممکن است اصلا صدا را نشوند و یا حتی حواسش پرت موضوعی باشد و صفحه نمایشگر اعلام نوبت را بررسی نکند.

پیجرهای لرزشی به نسبت پر هزینه‌اند و مشکلاتی مانند خرابی و عدم آنتن دهی به علت فاصله را دارند. به علاوه این پیجر قابل حمل بوده و به راحتی قابل دزدیده شدن‌اند؛ که این می‌تواند صاحب کسب و کار را متحمل ضرر فراوانی بکند.

این پیجرها دارای محدودیت تعدادی نیز هستند و در روزهای شلوغ کاری نمی‌توانند پاسخگوی نیاز شما باشند.

پیجر نسل جدید دکیو

در دنیای در حال پیشرفت امروز استفاده از تکنولوژی‌های جدید برای رشد تمام کسب و کارها لازم است. سیستم مدیریت صف دیجیتال دکیو نسل جدید پیجرهای فراخوان مشتری‌ می‌باشد.

با کمک دکیو شما علاوه کاربردهای یک پیجر قدیمی از مزایای فراوان دیگری هم بهره‌مند می‌شود.

در این سیستم فراخوانی مشتری از طریق ارسال پیامک انجام می‌شود؛ در نتیجه مشکل برد آنتن‌دهی و نشنیدن صدای فراخوانی حل خواهد شد. با سیستم مدیریت صف دیجیتال دکیو مشتری هر لحظه می‌تواند به صورت آنلاین صف را چک کرده و متوجه می‌شود چه زمانی نوبتش می‌شود تا در زمان مناسب به محل مراجعه کند.

برای آشنای با روش کار دکیو شما می‌توانید از فرصت تست رایگان دو هفته ای ما استفاده کنید. این فرصت را از دست ندهید و از مزایای فراوان سیستم مدیریت صف دیجیتال دکیو بهره‌مند شوید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا